Welkom op Stichting Marlese Agrariërs

Het heeft even geduurd om de hele Stichting Marlese Agrariërs (SMA) in de benen te zetten met alle dingen die geregeld moesten worden. Maar het is dan nu toch een feit dat de stichting bestaat. Zoals wij tijdens de introductieavond beloofd hadden zouden wij nadat de oprichting een feit was, een gezellige avond organiseren voor de donateurs. Deze avond heeft inmiddels plaatsgevonden op 7 oktober door middel van een barbecue. Tijdens deze avond hebben wij gebruik gemaakt van de gelegenheid om het één en ander te vertellen over het verloop van de oprichting. Voor degenen die er waren hebben wij wat uiteen kunnen zetten. Voor degenen die er niet waren of die eventueel donateur wille nworden zullen we nog kort uitzetten wat het doel van de stichting is.

De doelstelling waar we deze stichting mee zijn begonnen, is dat we als Marlese agrariërs iets kunnen betekenen voor de Marlese gemeenschap. Daarbij denken wij aaan ondersteuning of het helpen organiseren van bepaalde activiteiten. Maar eventueel financiële bijdrages leveren is iets waar wij ook op aangesproken kunnen worden. Er zal dan door het bestuur overwogen worden of dit genoeg ons doel dient. Daarnaast zien wij als positiefs, dat door jaarlijks minstens één gezellige avond te organiseren de Marlese agrariërs hun contacten onderling kunnen versterken.